SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne strani in trgovine Lana Rae določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja in upravlja podjetje Lana Rae s.p. Splošni pogoji poslovanja spletne strani in trgovine Lana Rae ( www.lanarae.si ) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Spletna stran in trgovina Lana Rae je namenjena predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom.

Podatki o podjetju:
Lana Rae s.p.

Valburga 15 c, 1216 Smlednik

Matična številka: 9317139000
Davčna številka: 12794180

Kontaktni podatki:
info@lanarae.si

070 866 526

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Splošne pogoje poslovanja. Kot uporabnik se z navedenimi pogoji strinjate s postopkom naročila izdelkov iz spletne trgovine in ob prijavi na e-novice.

Upravljalec spletne trgovine si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce od objave na spletni strani. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabite.

NAČINI PLAČILA

Naročilo izdelkov je mogoče le na ozemlju Republike Slovenije. Omogočamo samo plačilo z UPN nalogom (nakazilom na TRR račun) na podlagi izvedenega naročila v spletni trgovini.

CENE

Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med upravljalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko upravljalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko potrdilo naročila na naveden e-naslov). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za upravljalca, kot za kupca.

POSTOPEK NAROČILA

Naročilo izdelkov je možno preko spletne trgovine Lana Rae. V primeru, da potencialni kupec stopi v stik preko drugih komunikacijskih kanalov (mail, Facebook sporočilo, telefonski klic), bo dalje napoten na spletno trgovino Lana Rae.
V spletni trgovini lahko nakupujejo registrirani in neregistrirani uporabniki.

Kupec izbere izdelek, ga doda v košarico in nadaljuje postopek nakupa s klikom na zavihek Prikaži košarico ob izbranem izdelku, v meniju ali s klikom na zgornjem delu strani, ki se pojavi ob dodajanju izdelkov v košarico. Pregled košarice je uporabniku dostopen ves čas brskanja po trgovini Lana Rae.

Pred oddajo naročila je kupcu omogočen celovit pregled naročila in tudi možnost pomika nazaj po spletnem naročilu in odstranitve poljubnih izdelkov. Po kliku na gumb Nadaljuj na blagajno, uporabnik doda še svoje kontaktne podatke in podatke za dostavo ter po potrebi doda tudi komentar. Na tem mestu lahko vnese tudi kodo za popust (kupon), v kolikor jo ima. Na tem mestu ima naročnik navedene tudi vse podatke in napotke za plačilo. Sledi še zaključek naročila s klikom na gumb Kupite sedaj.

Registriranemu uporabniku so na spletni strani Lana Rae vselej dostopni podatki o vsebini trenutnega in vseh preteklih naročil.

Po oddanem naročilu kupec prejme potrditveni mail o prejetju naročila, v katerem so ponovno navedeni vsi podatki o naročilu in plačilu. Rok plačila je 3 dni od naročila. V kolikor kupec zneska naročila ne poravna v navedenem roku, se smatra kot preklic naročila. Izdelki iz naročila bodo vrnjeni v prodajo v spletno trgovino.

Upravljalec bo shranil vsebino naročil registriranih in neregistriranih uporabnikov.

PREKLIC NAROČILA

Uporabnik lahko prekliče naročilo do oddaje pošiljke. Preklic je možen preko maila ali kontaktnega obrazca na spletni strani, pri čemer mora biti navedena številka naročila in osebni podatki, ki so bili navedeni pri naročilu.

DOBAVA BLAGA

V primeru, da je naročen izdelek na zalogi in po prejemu plačila na TRR podjetja Lana Rae s.p., paket odpošlje v roku 1 do 3 delovnih dni. Ob opravljeni storitvi kupec prejme račun na svoj mail. Paketi so dostavljeni s Pošto Slovenije.

V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi, bo s kupcem vzpostavljen individualen dogovor o roku, v katerem bo izdelek dobavljen in odposlan.

VRAČILO BLAGA

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 14-ih dneh od prevzema izdelka sporoči na e-naslov info@lanarae.si ali telefon 070 866 526, da odstopa od pogodbe, ne da bi ji bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je povratna poštnina vračila blaga. Blago mora potrošnik vrniti upravljalcu najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema vrnjenega izdelka.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

REKLAMACIJE IN STVARNE NAPAKE

Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini Lana Rae. Uporabnik sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@lanarae.si. Uporabnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda.

Blago s kopijo računa in opisom napake uporabnik najkasneje v 14 dneh po pisno oddanem sporočilu pošlje na naslov Lana Rae s.p. Valburga 15c, 1216 Smlednik. Ponudnik bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu, kupcu potrdil prejem reklamacije in podal tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.

O reklamaciji zaradi stvarne napake nas lahko uporabnik obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita in najkasneje dve leti od nakupa izdelka. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, uporabnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@lanarae.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Lana Rae s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani, objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

V podjetju Lana Rae s.p., osebne podatke, pridobljene preko spletnih kontaktnih obrazcev, spletne trgovine ali drugih komunikacijskih kanalov (poslanih z namenom povpraševanja, naročila izdelka ali storitve), obdelujemo zaupno in zgolj za interno evidenco ter v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR). Uporabljeni in obdelani so izključno za namen, zaradi katerega so bili poslani (t.j. odgovor na povpraševanje o storitvi ali izdelkih in/ali uspešne izvedbe naročila).

Podjetje Lana Rae s.p., se zavezuje, da podatki, ki bodo posredovani preko spletne strani in trgovine ali na kakršenkoli drug način, ne bodo prodani, posojeni ali kakorkoli drugače posredovani tretjim osebam.

Vsi podatki bodo skrbno varovani pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Osebni podatki bodo uporabljeni izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam.

Zahtevate lahko izbris vaših osebnih podatkov. V primeru sporov ali želje po izbrisu podatkov, prosim pošljite email na info@lanarae.si

Trudimo se zagotavljati zaupnost, celovitost in razpoložljivost osebnih podatkov.

E-NOVICE

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

PIŠKOTKI

Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave, s katerimi uporabniki dostopajo do medmrežja, da bi lahko prepoznavala posamezne naprave, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga uporablja uporabnik – ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči.

Piškotki so ključnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletno mesto zapomni posameznikove prednostne izbire in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih mestih pa učinkovitejše in prijaznejše. Piškotki pa so lahko uporabljeni tudi za sledenje uporabniku in oglaševalske namene.

Spletni piškotki, ki so nujno potrebni za delovanje spletnega mesta, se lahko obiskovalcu namestijo ob prvem obisku strani. Piškotki spletne analitike, naprednega oglaševanja, družabnih omrežij in drugi piškotki tretjih oseb pa se namestijo le s predhodno privolitvijo obiskovalca.

ONEMOGOČENJE PIŠKOTKOV

Uporabniki se lahko samostojno odločite, ali želite omogočiti uporabo piškotkov. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Informacije o nastavitvah za piškotke (za različne spletne brskalnike) so na voljo na spodnjih povezavah:

Če piškotke izključite, bodo nekatere možnosti spletne strani onemogočene.

AVTORSKE PRAVICE

© Copyright 2023 Lana Rae s.p.
Vsebine spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spreminjati ali na kakršenkoli drug način reproducirati, razen v primeru pisnega soglasja.